1-Kako potekajo priprave na tvoj nastop? Come procedono i preparativi per l’incontro?
Moje priprave na borbo proti Di Marcu potekajo po že ustaljenem ritmu, brez večjih posebnosti. Znebil sem se tudi nekaj starih manjših poškodb, tako, da bom kot vedno odlično pripravljen na borbo.
La preparazione per l’incontro contro Di Marco prosegue come di consueto e con un ritmo costante, non ho grossi problemi. Mi sono liberato di alcuni vecchi infortui di lieve entità, cos’ sarò come al solito pronto per l’incontro.
2-Kaj lahko pričakujemo od tvojega nastopa ? Cosa ci dobbiamo aspettare dal tuo incontro?
Pričakujete lahko napeto borbo, z visokim tempom. Jaz bom dal vse od sebe, da obranim naslov evropskega prvaka in ne dvomim v svojo zmago!
Aspettatevi un incontro teso e con un ritmo alto. Io darò tutto me stesso per difendere il titolo di campione europeo e non ho alcun dubbio nella mia vittoria!
3-Kje ter s kom se pripravljaš ? Dove e con chi ti alleni?
Pripravljam se v klubu TBK Brežice pod vodstvom Rožleta Jazbinška in s svojo ekipo iz kluba KBV Fearless Fighters.
I preperativi si svolgono nel club TBK Brežice guidato da Rožle Jazbinšek e la mia squadra dal club KBV Fighters Fearless.
4-Ali si zadovoljen z delom organizatorja ter tvoje mnenje o prireditvi,ki nas čaka ? Sei contento con il lavoro dell’organizzatore e cosa pensi del galà?
Z delom organizatorja sem zaenkrat zelo zadovoljen in komaj čakam svojo borbo! »Fightcard« ki nas čaka v Trstu je vrhunski, zato mislim, da bo prireditev sigurno uspela.
Sono contento con il lavoro svolto dell’organizzatore e non vedo l’ora di combattere! Il matchmaking di Trieste è eccellente, quindi penso che l’evento sarà sicuramente un successo.
5-Tvoje sporočilo fanom in obiskovalcem ? Il tuo messagio per i fan e il pubblico?
Svojim navijačem oz. vsem ljubiteljem borilnih športov, bi se najprej zahvalil za dosedanjo podporo, hkrati pa jih pozval, da naj pridejo v Trst podpreti vse slovenske borce. Mi bomo sigurno dali vse od sebe in mislim, da po takih borbah nihče ne bo odšel razočaran iz dvorane.
Innanzitutto voglio ringraziare non solo i miei fan ma anche tutti gli appassionati degli sport da ring per il sostegno, inoltre li invito a venire a Trieste per sostenere tutti gli atleti sloveni. Noi daremo sicuramente il massimo, così che nessuno lascierà la manifestazione deluso.